6.05.2013
Powtórzenie
i utrwalenie wiadomości z kwietnia. Czynności wykonywane
codziennie – piosenka.
Zwroty: Brush your teeth, wash your face, comb your hair, eat your food, drink
your milk
oraz słówka: father, mother, brother, sister.
7.05.2013
1. Zabawy
utrwalające wiadomości z zakresu: kolory, liczby.
2. Gra
planszowa wymagająca wykonania poleceń po angielsku np.:
Zwroty:
Jump!; Touch your ear/eye/leg itd. Say a
word; Clap your hands; Bring something blue/red itd.
13.05.2013
1.
Zabawa polegająca na wyłapywaniu z czytanego tekstu niektórych wyrazów, którym
przypisana jest czynność np. na nazwę konkretnego zwierzęcia dzieci muszą
podskoczyć.
2. "What's in my magic
bag?"-nauczyciel wkłada różne przedmioty (zabawki) do torby, dzieci po
dotyku zgadują co to jest.
Słówka: doll, ball, car, teddy-bear, block
14.05.2013
Zawody:
zabawa kalambury – pokazywanie wylosowanego zawodu.
Słówka:
teacher, fireman, policeman, gardener, doctor, dentist
20,21.05.2013
Mother’s day. Krótkie życzenia: Thank you, mom! Happy
mother’s day!
27,28.05.2013
Utrwalenie
poznanych słówek. Zabawy ruchowe:
Go to… - zabawa z flashcards. Dzieci
mają za zadanie, pójść, pobiec, doskoczyć do kart z obrazkami, które są w
różnych częściach sali.
What’s missing? – z 4 ułożonych kart każde
dziecko zabiera jedną, zadaniem pozostałych dzieci jest zgadnąć jakiej karty
brakuje.
Yes/No – Nauczyciel pokazuje kartę i
pyta np. Is it a cat? Jeśli tak, dzieci stają po stronie z napisem YES, jeśli
nie po stronie z napisem NO.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz