PLUSZOWY MIŚ

czwartek, 18 lutego 2016

Przyczyny i mechanizmy chorób u dzieci z uwzględnieniem konfliktów psychologicznych.

Drodzy Rdzice!


Ostatnie wydarzenia ( nasilenie ilości chorób i ciągłe, powtarzające się stereotypy, myśli i podejmowane działania  )  skłoniły mnie do przemyśleń, co robić, jak wesprzeć, co przekazać i jak przekazać Rodzicom wiedzę i doświadczenie w tym obszarze.

Zdecydowałam zaproponować Państwu tematykę  warsztatów, wykładów, które jeśli Państwa zainteresują i zbierze się grupa, zorganizujemy w naszym przedszkolu. 
Cena i terminy bedą zależne od ilości chętnych i dostępności profesorów, trenerów i psychobiologów, którym chciałabym zaproponować , aby takie warsztaty u nas poprowadzili.


Zainteresowanych proszę o zgłoszenia do mnie.


Agnieszka Satalecka





. Odżywianie i Emocje - jak utrzymać dobry stan zdrowia dziecka   


- Jak wzmocnić odporność dzieci przez pożywienie?
- Jak odżywianie wpływa na samopoczucie i rozwój dziecka?- Co to jest zakwaszenie organizmu, w jaki sposób możemy mu zapobiegać?- Jakie napoje podawać dziecku?- Jak przygotowywać zdrowe „słodkości”?- W jaki sposób refleksologia stóp może wzmocnić ogólną kondycję dzieci?- Przedstawienie biologicznego znaczenia chorób dzieci, które sygnalizują nam w ten sposób, że albo one, albo rodzice mają jakiś problem natury emocjonalnej.- Omówienie, jak nierozwiązany konflikt manifestuje się w ciele i jak, go rozwiązać. Słów kilka o tym, z jakim    programem po rodzicach i przodkach dziecko przyszło na świat i jak ten program odkodować.- Przedstawienie prostych form pracy z dzieckiem, by nie chorowało lub szybko wracało do zdrowia.


Alergie u Dzieci
  • Diagnostyka alergii, reakcje krzyżowe. 
  • Przyczyny i mechanizm powstania alergii. 
  • Omówienie mechanizmu powstawania alergii skórnych na poziomie biologicznym oraz konfliktu, który alergiom towarzyszy. 
  • Różne rodzaje alergii i przykłady alergenów oraz towarzyszących im konfliktów. 
  • Punkty refleksologiczne łagodzące alergie.


 Pasożyty (wewnętrzne - tasiemce, obleńce, lamblie itd. oraz zewnętrzne - wszy)

  • Wpływ żywienia na przebieg infekcji pasożytniczych.
  • Diagnostyka zakażeń pasożytniczych.
  • Naturalne metody usuwania pasożytów u dzieci (np. zioła, generator dr Huldy Clark) 
  • Spojrzenie na podatność na zakażenia pasożytnicze z punktu widzenia psychobiologii.
  • Dlaczego jedne dzieci zapadają na infekcje pasożytnicze częściej niż inne? 
  • Mała zmiana w relacjach rodzinnych może wspomóc efekty eliminacji pasożytów. 
  • Punkty refleksologiczne wspomagające usuwanie pasożytów. 

3. Problemy z Przewodem Pokarmowym u Dzieci 
.
  • Odżywianie i naturalne metody wspomagania organizmu dzieci z biegunkami lub zaparciami (znaczenie diagnostyki nietolerancji pokarmowych).
  • Przyczyny biegunek i zaparć z punktu widzenia psychobiologii.
  • Bóle brzucha, zapalenie wyrostka robaczkowego - konflikty, których można uniknąć lub łatwo je rozwiązać, trzeba tylko o nich wiedzieć.
  • Praktyczne wskazówki, jakie punkty refleksologiczne masować, aby dzieci lepiej radziły sobie z dolegliwościami trawiennymi.


 
Stany Obniżonej Odporności i Infekcje Górnych i Dolnych Dróg Oddechowych 

- Żywienie dzieci chorych (nadmiar śluzu, gorączka itp.) 
 - Żywienie i naturalne metody wspomagania odporności u dzieci z dolegliwościami górnych dróg oddechowych. 
 - Obniżenie odporności organizmu - jaki konflikt temu towarzyszy. 
 - Omówienie przyczyn różnych chorób dróg oddechowych (katar, zapalenie zatok, zapalenie uszu, zapalenie gardła,    zapalenie oskrzeli, zapalenie płuc) w kontekście konfliktów psychobiologicznych. 
 - Refleksologia - punkty dróg oddechowych, układu odpornościowego itp.



Emocjonalne przyczyny chorób


Wykłady informują nas precyzyjnie o tym:

-jaki rodzaj odczucia emocjonalnego programuje daną dolegliwość
-jak powstają cykle programów, które sterują naszym życiem
-jak samodzielnie wydobyć się z pułapki roli życiowej, w którą wrzucił nas
 taki program
-jak pozbyć się dolegliwości fizycznej uwarunkowanej naszą
 podświadomością




Warsztaty mogą być  okazją do praktycznego przećwiczenia wiedzy przekazanej na wykładach oraz poznania technik pracy z własnymi emocjami. 

Stosując  techniki i nabytą wiedzę w codziennym życiu, mamy szansę chronić siebie i naszych bliskich od zbędnego cierpienia fizycznego i emocjonalnego i cieszyć się życiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz