Pakiet I (dziecko powyżej 2,5 r.ż.)
820 zł (pełen etat)
650 zł (pół etatu) tj. do godz. 13 i po godz. 13 stej.
Podstawa programowa oraz
realizacja programu wybranego przez nauczycieli na dany rok szkolny.
Zajęcia plastyczne 1x w
tygodniu
Zajęcia z masami plastycznymi
1 x 2
tygodnie
j. angielski 3 x w tygodniu
zajęcia muzyczno-rytmiczne 1
x w tygodniu
zajęcia gimnastyki
ogólnorozwojowej 1 x w tygodniu
warsztaty przyrodnicze 1 x
dwa tygodnie
glottozabawy z piosenką 1 x w
tygodniu
klub kulinarny 1x w miesiącu
trening uważności
zajęcia multimedialne 1 x 2
tygodnie
teatrzyki
wycieczka (wg planu rocznego
dodatkowo płatne)
zajęcia dodatkowe wg
harmonogramu rocznego (dodatkowo płatne w tym basen)
pomoc
psychologiczno-pedagogiczna i terapeutyczna w ramach programu „ukrytej
pedagogiki” , dzięki narzędziom empatycznej komunikacji NVC,
Pakiet II (dziecko do 2,5 r. ż.)
koszt 890 zł
Podstawa programowa oraz
realizacja programu wybranego przez nauczycieli na dany rok szkolny.
Zajęcia plastyczne 1x w
tygodniu
Zajęcia ceramiczne 1 x 2 tygodnie
j. angielski
zajęcia muzyczno-rytmiczne 1
x w tygodniu
zajęcia gimnastyki
ogólnorozwojowej 1 x w tygodniu
teatrzyki
warsztaty przyrodnicze 1 x 2
tygodnie
trening uważności
wycieczka (wg planu rocznego
dodatkowo płatne)
zajęcia dodatkowe wg
harmonogramu rocznego (dodatkowo płatne w tym basen)
pomoc psychologiczno-pedagogiczna
i terapeutyczna w ramach programu „ukrytej pedagogiki” , dzięki narzędziom
empatycznej komunikacji NVC,
Pakiet III
koszt 950 zł Obejmuje dodatkowo
Indywidualne, godzinne zajęcia 1 x w tygodniu terapii zajęciowej
polegającej na zaspakajaniu indywidualnych potrzeb dziecka, najczęściej dla
dzieci o nadmiernej ruchomości, z trudnymi zachowaniami, o zawyżonej bądź
zaniżonej samoocenie, dla dzieci z ryzykiem dysleksji ( objawy to np. brak
koncentracji, niezgrabny chód, nieprecyzyjne ruchy, niezgrabność ruchowa,
osłabione lub podwyższone napięcie mięśniowe, zaburzona percepcja zmysłów ,
bezsilność, płaczliwość, nieustalona i niejednorodna lateralizacja, obniżona
koordynacja ruchowa i inne), dla dzieci, którym brakuje motywacji, z zaburzoną
uwagą i koncentracją, spiętych lub zbyt ruchliwych, nadwrażliwych na dotyk, lub
opinię z zewnątrz, z problemami zdrowotnymi a także dla dzieci potrzebujących
uwagi, uznania, zrozumienia, indywidualnej zabawy
( Przedszkolny Zespół Pomocy
Psychologiczno – Pedagogicznej rozpoznaje i wspólnie tworzy Kartę Indywidualnych Potrzeb Dziecka
oraz plan terapeutyczny, który przedstawia Rodzicom. Po zaakceptowaniu przez
Rodziców / Opiekunów prowadzona jest terapia pedagogiczna z elementami
integracji sensorycznej, w ramach której przedszkolak zapewnione ma :
zajęcia sensoplastyki,
zajęcia bajkoterapii,
zajęcia terapeutyczne
Malowania Dziesięcioma Palcami,
terapię emocji,
trening Dennisona,
masaże terapeutyczne,
muzykoterapię,
socjoterapię,
(praca technika i inne formy
terapii dobrane indywidualne).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz