PLUSZOWY MIŚ

środa, 28 maja 2014

 przygotowania do wyjścia na podwórko
 Ja sama!!
 "A teraz nosek"...robi to ciocia , bo przecież dziewczynki nie mają lustra w szatni....A może wujek Darek wymyśli jakieś miejsce na lustro dla naszych księżniczek?

 Zobacz ciociu ja już dałam radę!
 A teraz "Zamieszanie w Kurzystanie".
 OOOO!! 





 Ciociu , ja tu jestem zobacz!
Tak Jasiu, cieszymy się,że jesteś z nami!
 Przedszkolna przyjaźń....takie małe cuda....

 Jak myślisz?.....ojejciu, nikt nie słyszy ,że rozmawiamy? Na teatrzyku dobrze jest nie przeszkadzać innym...
 No myślę, że....
Spokojnie dziewczynki, nikt Was nie słyszał, wymieniłyście swoje spostrzeżenia tak dyskretnie, że nikomu nie przeszkodziłyście w oglądaniu! To równie ważna umiejętność jak wszystkie inne, pomagające w życiu a nie naruszające granic innych ludzi.

Bujaj ciociu, bujaj!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz