PLUSZOWY MIŚ

poniedziałek, 2 czerwca 2014

najmłodsza grupa w tym miesiącu na pamięć

Piosenka i wiersz na czerwiec dla grupy żółtej.



          ” Moja Mama i Mój Tata „ do muzyki ABBY ;

          1.Moja Mama jest kochana  acha, moja mama 2x
           A Tata tez fajny jest
           Na lody zabiera mnie
           I kocha mnie mocno tak, mocno tak


Ref. Bo gdy razem są Rodzice to pięknieje świat
Zawsze uczą mnie miłości i odwagi też.
Oni dla mnie są przykładem jak mam dobrze żyć
 Razem wspólnie będzie łatwiej
nam przez życie , nam przez życie iść










                „ ŻYCZENIA”
 
 Dziś słoneczko jasno świeci,
 ptaszek pięknie śpiewa.
 A przedszkolu przedszkolaki,
 składają  życzenia.
 Wszystkim mamom,
 wszystkim tatom
 Zdrowia, pomyślności,
 uśmiechów na co dzień
 I dużo radości.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz