PLUSZOWY MIŚ

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

informacje

Drodzy Państwo!


Zebrania grupowe w sprawie organizacji nowego roku przedszkolnego odbędą się w ustalonych terminach na początku września.
Na zebraniach dowiecie się Państwo wszystkiego o terminarzu zajęć, o możliwości zajęć dodatkowych, o planowanych imprezach, podziałach grup, terminach zajęć otwartych ( planujemy zajęcia z Rodzicami dla grupy niebieskiej ).

Zebrania postaramy się zorganizować w dniu , kiedy ustalony zostanie terminarz, czyli najwcześniej w drugim tygodniu września.

Ci z Państwa, którzy byliście na spotkaniu sierpniowym, wiecie, że żegnamy się z ciocią Dorotką. Sytuacja jest dla nas wszystkich bardzo trudna, smutna, o czym  również dowiedzieliście się  Państwo na spotkaniu i razem z nami uczestniczyliście w tym smutku. Dorotka podjęła tę decyzję z wielkim bólem, rozważane były wszelkie możliwości , strategie, jednakże ostatecznie, z powodów osobistych ( wyprowadza się z Piaseczna ), nie będzie prowadziła średniej grupy w przyszłym roku.
Poniżej wstawiamy kilka słów do nas wszystkich od Dorotki. Ciocia będzie u nas jeszcze w piątek..

pozdrawiamy

Od Dorotki:


 Drodzy Rodzice!
 W związku z tym, iż nie udało mi się spotkać z Wszystkimi z Państwa pozwoliłam sobie o napisanie kilku słów. Pragnę najgoręcej jak to możliwe podziękować Państwu za całe 5 lat owocnej współpracy z Państwem. Szczególnie jestem Państwu wdzięczna za:
- powierzenie mi swoich Największych Skarbów (  każdego dnia mnie uskrzydlały i dodawały wiary, że to, co robię ma sens)
- obdarzenie mojej osoby zaufaniem, które czułam na każdym kroku
- otwartość i szczerość w komunikacji
- każdy uśmiech, dobre słowo i płynącą z głębi Państwa serca dobroć.
Pracę z Państwa skarbami będę wspominać zawsze bardzo ciepło, a ,,Moje Przedszkolaki” z wielkim rozrzewnieniem i radością w sercu.  Dziękuję!

Kochana Kadro Przedszkola ,,Pluszowy Miś”!

 Tyle chciałabym Wam powiedzieć, ale nie jestem w stanie spisać tego wszystkiego, co wniosłyście 

w moje życie przez ten czas. Po pierwsze, dziękuje za to, że miałam możliwość i to szczęście pracować z Wami. Jestem Wam wdzięczna za szczerość, prawdomówność i otwartość wobec mojej osoby. Wiem, że zawsze w trudnych chwilach mogłam liczyć na pomoc i wsparcie z Waszej strony. Każda
 z Was jest ,,inna”, ale to właśnie sprawia, że jesteście wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju. Przychodząc do pracy i wchodząc do sali wiedziałam że znajdę tam ,,wszystko” czego człowiek potrzebuję: wsparcie, zrozumienie, uśmiech drugiej osoby, bezpieczeństwo, komfort pracy, przyjacielski uścisk dłoni. Nigdy tego Wam nie zapomnę.
Po drugie, dziękuje za pomoc w doskonaleniu swojego warsztatu pracy, za danie mi możliwości rozwijania się i ciągłego pogłębiania swojej wiedzy. Jestem wdzięczna za wszystkie wskazówki i każdą, chociaż najmniejszą pomoc.

Na koniec pragnę, jeszcze raz podziękować Wam wszystkim i powiedzieć, że trzymam za WAS gorąco kciuki i powodzenia!

Dorota



Z pożegnania  Dorotki..

Kochana Dorotko, bez zbędnych słów: abyś nadal cieszyła się swoją pracą i czerpała z niej satysfakcje i siły do wspierania najmłodszego pokolenia. Jest nam smutno, ponieważ tworzyłyśmy naszą wspólnotę z wielką energią i zaangażowaniem i .......No cóż, nieś w świat tę radość z bycia z dziećmi, którą tu zawsze wspierałyśmy. Trzymamy za Ciebie kciuki bardzo mocno!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz