PLUSZOWY MIŚ

poniedziałek, 8 maja 2017

Piosenka i wiersz na MAJ

TYGRYSKI

Piosenka „Moja wesoła rodzinka”
My rodzinkę dobrą mamy
Zawsze razem się trzymamy.
I choć czasem czas nas goni
My jak palce jednej dłoni.

       Ref. Mama, tata, siostra brat i Ja
              To Mój mały świat
              Dużo słońca, czasem grad
              To wesoły jest Mój świat.

Mama zawsze kocha czule
Ja do mamy się przytulę
Tata kocha lecz inaczej
Uspokaja kiedy płacze.  

         Ref. Mama, tata...................

Gdy napsocę i nabroję
Siadam w kacie bo się boję.
Tata skarci, pożałuje
A mamusia pocałuje.

         Ref. Mama, tata....................

Kiedy nie ma taty, mamy
Wszyscy sobie pomagamy.
I choć sprzątać nie ma komu
Jest wesoło w naszym domu.                         

        Ref. Mama, tata..........................

MAMA
Moja Mama jest kochana ,
Uśmiechnięta dziś od rana ,
Dla niej słońce , dla niej kwiatki

I uśmiechy jej gromadki.

KANGURKI

,,Moja mama”
1).Moja mama jest kochana, bo uśmiecha się od rana
Odpowiada mi z ochotą, zawsze gdy ją pytam o to.
Ref. Czy deszcz umie głośno śpiewać?
Po co w lesie rosną drzewa?
Kto ma cztery długie nogi?
Po co ślimakowi rogi?
Gdzie spotkać hipopotama?
Czy żaba kumka od rana?
Czy można dosięgnąć nieba?
I czy połknę świat gdy ziewam.
2).Mama na mnie się nie złości, bo ma dużo cierpliwości.
Chętnie więc mi odpowiada
Na pytania, które zadam.
Ref.
3). Ale ja co dzień niestety,
Na kolejne mam apetyt
I choć wiem już rzeczy tysiąc,
Ciągle pytam, mogę przysiąc.
Ref.
Wiersz na ten miesiąc:
DLA MAMY
Ze wszystkich kwiatów świata
Chciałbym zerwać ... słońce.
I dać je potem Tobie,
Złociste i gorące.
Słoneczko jest daleko,
Ale się nie martw, mamo,
Narysowałem drugie.
Teraz Cię wycałuję, jak mogę najgoręcej,
Bo tak Cię kocham, mamo.
Że już nie można więcej.

ŻYRAFKI
Piosenka Maj

Pewnego razu Kinga, spotkała wikinga
mieszkał na obrazku, zrywał się o brzasku
i zwiedzał wielkie morza,
i Kindze było go żal.

A ja wole moją mamę,
co ma włosy jak atrament,
złote oczy jak mój miś,
i płakała rano dziś.

Pewnego dnia Dorota,
znalazła w lesie kota,
wzięła więc go do domu,
zamiast dać byle komu,
i świetnie się bawili,
i w zgodzie sobie żyli.

A ja wole moją mamę,
co ma włosy jak atrament,
złote oczy jak mój miś,
i płakała rano dziś.

A ja wole moją mamę,
co ma włosy jak atrament,
złote oczy jak mój miś,
może się uśmiechnie dziś.

A ja wole moją mamę
a ja wole moją mamę,
co ma włosy jak atrament
co ma włosy jak atrament,
złote oczy jak mój miś
złote oczy jak mój miś,
może się uśmiechnie dziś
może się uśmiechnie dziś.

A ja wole moją mamę
a ja wole moją mamę,
co ma włosy jak atrament
co ma włosy jak atrament,
złote oczy jak mój miś
złote oczy jak mój miś,
może się uśmiechnie dziś
może się uśmiechnie dziś.
wiersz maj
Choć serduszko moje małe,
Tobie dziś oddaje całe.
byś na zawsze pamiętała
 I podziękę moją znała.
 Za to wszystko coś zrobiła,
 Za to żeś mnie urodziła,
I że byłaś mą ostoją,
Za to żeś jest matką moją.
 Ślę życzenia a nie kwiatki
Oraz miłość na Dzień Matki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz